Mesmeriza


O insulă de gând în mijlocul oceanului
Pe plaja mea ai apărut tu ca o briză
Ești ce-am sperat mereu de-a lungul anului
Ceea ce eu numesc o blândă mesmeriză.

O mică tornadă aspirând nisipul fin
Dar foarte violentă-n calea ta rotundă
Pe sus m-ai ridicat și m-ai lovit din plin
Și-n mintea mea tu ai creat o undă.

Sunt prins în câmpul gravitațional uman
Acum până și glasul tău venin mă unge
Nu are rost să mă ascund sub paravan
Ori să mă leg cu al tău păr pătat de sânge.

În mijlocul furtunii, noi doi așezați nicăieri
Nici n-am început dar nici n-am terminat
Suspinând un ecou după mii și mii de plăceri
Nu vreau nimic, decât să știi că te-am uitat.

Iar inundate, sentimentele îmi curg șiroi
Oricât aș vrea, acum deloc nu pot să te ating
Nu cred eu că distanța-i relativă între noi
Ci doar suntem ca doi magneți ce se resping.

Un comentariu:

Munssis spunea...

Nu trebuia...